مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-20فرهنگي

ضعف هنر سینما و تئاتر یزد از آموزش است


تهیه کننده و فیلمساز جوان استان یزد معتقد است که علت ناشناخته ماندن هنرمندان بااستعداد تئاتر و سینمای استان در کشور ناشی از ضعف در آموزش است.

- ایسنا/یزد تهیه کننده و فیلمساز جوان استان یزد معتقد است که علت ناشناخته ماندن هنرمندان بااستعداد تئاتر و سینمای استان در کشور ناشی از ضعف در آموزش است.

علیرضا طهان زاده جوان اردکانی متولد 1374 است که فعالیت حرفه ای خود را با تله تئاتر پرواز 737 با حضور هنرمندان نام آشنایی مانند سپند امیرسلیمانی و رابعه اسکویی آغاز کرد؛ اثری که با استقبال گسترده و خوب مردم استان مواجه شد.

شاید همین استقبال مردمش بود که انگیزه بخش این جوان اردکانی شد تا در مدت کمتر از چهار سال کار حرفه ای در حوزه تهیه کنندگی و نویسندگی سینما، آثار هنری دیگری را نیز خلق کند؛ آثاری مانند فیلم کوتاه مسافر که در اوج بحران کرونا به پاس نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت و قربانی کرونا از میان کادر پزشکی کشورمان، با حضور هنرمندانی برجسته در یکی از بیمارستانهای استان فیلمبرداری و تهیه شد.

کار بعدی این تهیه کننده جوان، فیلم کوتاهی با نام کاش در خانه بودم باز هم با موضوع کرونا بود و هِرم دیگر اثر وی درباره شرکت های هرمی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف هنر سینما و تئاتر یزد از آموزش است

ضعف هنر سینما و تئاتر یزد از آموزش است