مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-17فرهنگي

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تا 20 دی ماه سالجاری خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تا 20 دی ماه سالجاری خبر داد.

  الیاس ممی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به استقبال هنرمندان و عکاسان سراسر کشور از سومین جشنواره ملی عکس ارسباران گفت: با عنایت به درخواست هنرمندان و عکاسان جهت ایجاد فرصت برای مشارکت در این رویداد ملی مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 دی سالجاری تمدید شد.

وی از اهداف اصلی برگزاری سومین دوره جشنواره عکس ارسباران را ثبت زیبایی های منطقه ارسباران در زمینه های آثار و ابنیه های تاریخی و باستانی، طبیعت بکر و زندگی روستایی و عشایری، توجه به ظرفیت های معادن منطقه در رشد و توسعه، حفاظت از محیط زیست و جنگل های زیبا و بکر و همچنین توجه به نقش تولید و اقتصاد مقاومتی در مشاغل سنتی و حمایت کالای ایرانی و تشریح و تبیین فرهنگ، سنن، آداب و رسوم، مناسبت های ملی و مذهبی، دفاع مقدس و توسعه گردشگر و غیره در این منطقه برشمرد.

ممی پور افزود: سومین دوره جشنواره ملی عکس ارسباران به همت انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد