مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 01:502023-12-04بين الملل

جهاد اسلامی ادوات زرهی صهیونیست ها را هدف قرار داد


«سرایا القدس» بامداد سه شنبه گفت که 3 تانک، 1 نفربر و یک بولدوزر صهیونیست ها را در نوار غزه با استفاده از موشک های دوش پرتاب هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه جنگ زمینی ارتش رژیم موقت صهیونیستی با گروه های مقاومت در محورهای مختلف از نوار غزه، رزمندگان فلسطینی از انهدام تعداد بیشتری از ادوات زرهی اشغالگران خبر دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین بامداد سه شنبه گفت که 3 تانک، 1 نفربر و یک بولدوزر صهیونیست ها را در مناطق بیت لاهیا ، الفالوجا و جبالیا با استفاده از موشک های دوش پرتاب هدف قرار داده است.

به نوشته خبرگزاری شهاب ، سرایا القدس توضیح داد که رزمندگان مقاومت فلسطین در محورهای شمال و شرق خان یونس، زیر بمباران شدید جنگنده ها، با نظامیان صهیونیست به شدت درگیر شده اند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین افزود که با محل تجمع اشغالگران در منطقه جحر الدیک را با استفاده از موشک بدر 1 هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، رسانه های فلسطینی بامداد سه شنبه از حملات هوایی شدید ارتش رژیم موقت صهیونیستی به مناطق شمالی خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

(جزییات بیشتر ) خان یونس از روز جمعه گذشته هدف حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و در همین ارتباط سخنگوی یونیسف اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی ادوات زرهی صهیونیست ها را هدف قرار داد

جهاد اسلامی ادوات زرهی صهیونیست ها را هدف قرار داد