مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-25فناوري

راه اندازی تک باجه های خدمات الکترونیک قضایی در شهر و روستاهای گلستان


رییس دادگستری گلستان از ابتکار دادگستری گلستان برای دسترسی راحت تر مردم به خدمات قضایی خبر داد و گفت: تک باجه های خدمات الکترونیک قضایی در شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر و روستاهای دورافتاده راه اندازی می شود.

- ایسنا/گلستان رییس دادگستری گلستان از ابتکار دادگستری گلستان برای دسترسی راحت تر مردم به خدمات قضایی خبر داد و گفت: تک باجه های خدمات الکترونیک قضایی در شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر و روستاهای دورافتاده راه اندازی می شود.

حیدر آسیابی ظهر شنبه 4 آذر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه خدمات قضایی که اکنون در قالب دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مردم ارائه می شود، در این تک باجه ها در دسترس روستاییان خواهد بود تا از رفت و آمدهای غیر ضروری آنان به شهرها کاسته شود.

آسیابی با بیان این که تاکنون این تک باجه ها در بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه و بخش دوزین بخش کوهسارات مینودشت راه اندازی شده است، گفت: در حال شناسایی سایر مناطق برای استقرار این تک باجه ها هستیم و پیش بینی می کنیم تا پایان سال در چند نقطه دیگر استان این باجه ها فعال شود.

رییس دادگستری استان گلستان، راه اندازی تک باجه های ارائه خدمات قضایی به صورت الکترونیک در روستاها و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر را ابتکار دادگستری استان برای دسترسی راحت تر مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تک باجه های خدمات الکترونیک قضایی در شهر و روستاهای گلستان

راه اندازی تک باجه های خدمات الکترونیک قضایی در شهر و روستاهای گلستان