مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-28فرهنگي

نگاهی به تازه های نشر جهاددانشگاهی واحد اصفهان


هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی، چهار کتاب از تازه های انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان در حوزه های روان شناسی، تاریخ، زمین شناسی و رسانه، - راهی بازار کتاب شدند.

انتشار این چهار جلد کتاب که به لحاظ محتوایی و علمی دربردارنده یافته هایی نو و شایان تأمل هستند، به نوعی رونمایی از هویت بصری جدید در نشر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز به شمار می رود چراکه این نشر طی دو سال اخیر به منظور ارتقای کیفی کتاب ها در ابعاد متخلف ازجمله محتوای علمی، هویت بصری، ویرایش، صفحه آرایی و طراحی جلد، تلاشی وافر داشته است.

پیش تر نیز هویت بصری کتاب های این نشر را تغییر یافته بود، اما اکنون و هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی و مقارن با چاپ کتاب های تازه انتشارات جهاددانشگاهی اصفهان، بار دیگر در هویت بصری آثار تجدیدنظر شد و این نگاه نو که روندی رو به جلو دارد با هدف ارتقای کیفی آثار صورت گرفت.

کتاب های روان شناسی، آموزش و توان بخشی افراد نابینا و کم بینا ، گزیده اسناد انتخابات مجلس شورای ملی در اصفهان ، سنگ شناسی دگرگونی با نگرشی بر سنگ های دگرگونی ایران زمین و شفافیت نظام رسانه ای ، در هفته کتابخوانی و همسو با اهداف نشر جهاددانشگاهی اصفهان راهی بازار کتاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تازه های نشر جهاددانشگاهی واحد اصفهان

نگاهی به تازه های نشر جهاددانشگاهی واحد اصفهان