مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-03سياسي

قانون اساسی موجب ساماندهی احکام و مناسبات کشور است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قانون اساسی سبب نظم بخشی و ساماندهی سایر احکام و مناسبات کشور و در نتیجه اداره هر چه بهتر جامعه می شود.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قانون اساسی سبب نظم بخشی و ساماندهی سایر احکام و مناسبات کشور و در نتیجه اداره هر چه بهتر جامعه می شود.

احمدعلی مقدم در گفتگو با ایسنا با تبریک 12 آذر، روز قانون اساسی، اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از عالی ترین قوانین جهان است زیرا بر اساس متون و ضوابط الهی و دین مبین اسلام تدوین شده و بر خلاف قانون سکولار برخی کشورها، چون همه حقوق در آن مد نظر گرفته شده، همه جانبه و شمول گرا نیز هست.

وی گفت: قانون اساسی کشورمان در 177 اصل توسط نمایندگان مجلس خبرگان به تصویب رسیده که نگاه جامع و کاملی به همه نهادها، اقوام و افراد دارد لذا قانون اساسی ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام کشور ما است چراکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و حاکمیت الهی ضامنی برای منحرف نشدن نظام اسلامی پیش بینی شده که نقشی تعیین کننده و مهم در سرنوشت نظام و ملت دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه قانون اساسی، مادر سایر قوانین هر کشور است، افزود: این قانون توسط مردم ما تایید شده و به تصویب نهایی ملت ایران رسیده و از آنجایی که در قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی موجب ساماندهی احکام و مناسبات کشور است

قانون اساسی موجب ساماندهی احکام و مناسبات کشور است