مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-04سياسي

تکمیل پایانه شهرک حمل و نقل خواف نیازمند سرعت بخشی است


تکمیل شهرک حمل و نقل منطقه سنگان این شهرستان، نیازمند نگاه جدی مسئولان و سرعت بخشی است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خواف گفت: تکمیل شهرک حمل و نقل منطقه سنگان این شهرستان، نیازمند نگاه جدی مسئولان و سرعت بخشی است.

مهدی عباسپور در دیدار با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، اظهار کرد: نخستین فاز پایانه شهرک حمل و نقل شهرستان خواف در سال گذشته با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شد که باید برای تکمیل این پروژه با نگاه و حمایت جدی سازمان همیاری شهرداری های استان سرعت بیشتری نسبت به قبل صورت گیرد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی دستگاه های نظارتی سال قبل برای این شهرک حمل و نقل در منطقه سنگان خواف، پروانه بهره برداری یک ساله صادر شد.

فرماندار خواف تصریح کرد: در کنار حوزه معادن سنگ آهن سنگان شهرستان خواف کلکسیون گردشگری، طبیعت، تاریخ و عشایر نیز به چشم می خورد که فرصتی بی نظیر است.

وی به منظور رونق اقتصادی، خواستار سرمایه گذاری شرکت گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان در حوزه های مطرح شده شهرستان مرزی خواف شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه گفت: نگاه ویژه دستگاه قضایی خراسان رضوی، تکمیل پروژه های نیمه تمام است که شهرستان مرزی خواف در اولویت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پایانه شهرک حمل و نقل خواف نیازمند سرعت بخشی است

تکمیل پایانه شهرک حمل و نقل خواف نیازمند سرعت بخشی است