مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-03سياسي

عمل به مُر قانون و رعایت بی طرفی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو


استاندار سمنان معتقد است که عمل به مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که عمل به مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است.

سید محمد رضا هاشمی، شامگاه 11 آذر در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات استانی نظارت بر تبلیغات انتخابات استان در محل ستاد انتخابات استان، سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: تمام تلاش و اقدامات ستاد انتخابات استان باید در راستای عمل به مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی و برای تحقق مشارکت حداکثری و امنیت و سلامت در انتخابات پیش رو معطوف باشد.

وی ادامه داد: پیگیری اجرای فرآیند های انتخابات بر طبق زمانبندی تعریف شده و همچنین مصوبات ستاد انتخابات استان و کمیته ها و جلسات مرتبط، از وظایف اصلی و جدی اعضای ستاد انتخابات استان است.

این مقام ارشد استانی اضافه کرد: ضرورت دارد تا از مربیان متخصص و مُشرف بر قانون، دستورالعمل ها و آیین نامه های مرتبط با انتخابات برای ارائه آموزش کامل به فرمانداران، معاونین فرمانداران و کارشناسان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان استفاده شود.

هاشمی تاکید کرد: دست اندرکاران انتخابات در استان و شهرستان ها به هیچ وجه اجازه جانبداری از جریان و فرد خاص در انتخابات پیش رو را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به مُر قانون و رعایت بی طرفی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو

عمل به مُر قانون و رعایت بی طرفی زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو