مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03اجتماعي

ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت توجه به دانش آموزان استثنایی، گفت: اگر به این دانش آموزان توجه کنیم و امکانات در اختیار آن ها قرار بگیرد، - ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت توجه به دانش آموزان استثنایی، گفت: اگر به این دانش آموزان توجه کنیم و امکانات در اختیار آن ها قرار بگیرد، می توانند آینده بهتر و روشن تری داشته باشند.

مسعود حمیدی نژاد در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان که امروز (12 آذرماه) در مدرسه استثنایی رودکی اهواز برگزار شد، با اشاره به ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی در استان خوزستان اظهار کرد: با پیگیری های آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان، شاهد بودیم که بیش از چهار مدرسه، چند زمین چمن و سالن ورزشی و مجموعه کلاس های تخصصی برای این دانش آموزان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دستاورد دانش آموزان استثنایی نشان دهنده این است که اگر به این دانش آموزان توجه کنیم و امکانات در اختیار آن ها قرار بگیرد، می توانند آینده بهتر و روشن تری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در دو سال گذشته، با همت دولت و همراهی خیرین، در اهواز، کارون باوی و برخی دیگر شهرستان های استان خوزستان، کلاس های 12 و 9 کلاسه، سالن های ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی خوزستان

ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی خوزستان