مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-10اقتصادي

سقوط قیمت محصول ذرت و زنگ خطر ورشکستگی ذرت کاران خوزستان


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه هیچگونه هماهنگی و حمایتی از سوی سازمان های ذی ربط در بخش کشاورزی از ذرت کاران وجود ندارد، گفت: - ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه هیچگونه هماهنگی و حمایتی از سوی سازمان های ذی ربط در بخش کشاورزی از ذرت کاران وجود ندارد، گفت: باید به قیمت تمام شده ذرت را از کشاورزان خرید تا حداقل ضرر نکنند.

مسعود اسدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه قیمت هر کیلوگرم ذرت در حالی که در فصل برداشت این محصول هستیم به زیر 10 هزار تومان و حدود 9 هزار و 500 تومان سقوط کرده و این در حالی است که قیمت تمام شده هر کیلوگرم ذرت برای کشاورزان خوزستانی 14 تا 15 هزار تومان است.

وی افزود: این مساله موجب خواهد شد ضرر و زیان هنگفت و غیر قابل جبرانی به ذرتکاران خوزستان وارد شود.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: با توجه به اینکه ذرت یک محصول استراتژیک است، این وضعیت به شدت به منافع کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی آسیب می زند.

اسدی عنوان کرد: باید توجه شود که سال گذشته در این بازه زمانی هر کیلوگرم ذرت 10 هزار و 500 تا 11 هزار تومان از کشاورزان خریداری می شد در حالی که قیمت تمام شده هر کیلوگرم ذرت برای کشاورزان 9 هزار تا 9 هزار و 500 تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط قیمت محصول ذرت و زنگ خطر ورشکستگی ذرت کاران خوزستان

سقوط قیمت محصول ذرت و زنگ خطر ورشکستگی ذرت کاران خوزستان