مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-03اجتماعي

آغاز رویداد قرآنی آوای آسمانی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد


رویداد قرآنی آوای آسمانی در 190 مدرسه غیر دولتی و هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیین نمادین آغاز رویداد قرآنی آوای آسمانی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، رییس اداره قرآن عترت و نماز استان ، رییس اداره مشارکتهای مردمی استان وشهرستان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان دخترانه نیایش یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین نمادین رویداد قرآنی آوای آسمانی با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: قرآن کتاب آسمانی و کلام پروردگار است که با گذشت زمان ها نه تنها کهنه نمی شود بلکه روز به روز تازگی آن افزوده می شود.

  حسنعلی عزت خواه، به ضرورت فعالیتهای پرورشی وفرهنگی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی اشاره کرد وگفت: هدف از اجرای این رویداد مهم قرآنی ، آشنایی و انس الفت بیشتر دانش آموزان با مفاهیم ارزشمند قرآن کریم است.

وی ،برگزاری محافل انس با قرآن ،برگزاری نماز جماعت ،نشست های بصیرتی و گفتمان دینی را از اهداف اجرای این رویداد مهم قرآنی عنوان کرد و گفت: بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی ، طرح ها و فعالیت های قرآنی در دولت مردمی ایران قوی پررنگ تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد قرآنی آوای آسمانی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز رویداد قرآنی آوای آسمانی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد