مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-28اقتصادي

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ناصر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تسهیلات در زمینه خدمات حمایتی، اشتغال، مسکن،کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و خدمات فرهنگی بوده که به بیش از 2700 نفر پرداخت شده است.

وی گفت: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در این مدت در زمینه کارگشایی و خدمات حمایتی به مبلغ 185 میلیارد ریال بوده که به بیش از 1500 نفر نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در راستای برنامه توانمندسازی کمیته امداد، حدود 23 درصد از این تسهیلات نیز در زمینه های اشتغال زایی به مبلغ بیش از 80 میلیارد ریال به بیش از 350 متقاضی جویای کار پرداخت شده است.

ناصری پرداخت کمک هزینه تعمیرات و تأمین مسکن به حدود 140 نفر،پرداخت کمک هزینه سفر عتبات عالیات و اربعین به بیش از 500 نفر و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام