مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-19حوادث

بازی مرگ در خانه خاله


سرقت های خشن مرد نقابدار از رهگذران صبحگاهی در پایتخت/ ناکامی باند سارقان منزل در نصر/ کشف جسد مرد گمشده در بیابان های تهران/ بازی مرگ در خانه خاله/ 4 مصدوم درپی آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان/ بازداشت نامادری به خاطر شکنجه دختر 4 ساله/ محاکمه خواستگار کینه جو - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه بیست و هشتم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  سرقت های خشن مرد نقابدار از رهگذران صبحگاهی در پایتخت سارق مسلح موتورسوار که اوایل صبح در خیابان ها پرسه می زد و با تهدید اسلحه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه رهگذران می کرد پس از دستگیری مدعی شد با ایده برداری از فیلم های اینستاگرامی با این شیوه سرقت می کرده است.

بیشتر بخوانید ناکامی باند سارقان منزل در نصر سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان حرفه ای که از منازل مسکونی و اعتراف آنان به 20 فقره سرقت خبر داد.

بیشتر بخوانید کشف جسد مرد گمشده در بیابان های تهران به دنبال کشف جسد مردی در بیابان های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی پیش روی کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید بازی مرگ در خانه خاله دختر 2 ساله که هنگام بازی با پسرخاله اش با سر به زمین برخورد کرده بود چندساعت بعد جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مرگ در خانه خاله

بازی مرگ در خانه خاله