مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-07سياسي

رضایی: آمریکازدایی از فکرها به حوزه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد رسید


مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به آغاز روندآمریکازدایی در دنیا گفت: این روند آمریکازدایی از فکرها و نوع نگاه ها شروع شده و به عرصه های عینی تر در حوزه مبادلات و روابط اقتصادی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر بسیجیان با اشاره به دوگانه جدید حاکم در منطقه تحت عنوان دوگانه مقاومت و تسلیم فرمودند: دوگانه های عرب و غیر عرب ، شیعه و سنّی و افسانه هلال شیعی، رنگ باخته که نمونه واضح آن در قضیه فلسطین است چرا که در طوفان الاقصی و قبل از آن، بیشترین کمک را به فلسطینیان شیعیان عرب و غیر عرب کرده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در مقابل آن دوگانه های تحمیلی، دوگانه جدیدی به نام مقاومت و تسلیم بر منطقه حاکم شده است و امروز جریان مقاومت یعنی تسلیم نبودن در برابر زورگویی، زیاده خواهی و دخالت های آمریکا ، یک جریان واضح در منطقه است.

صهیونیست ها هیچ حقی برای مردم فلسطین و مردم منطقه نیستند به همین جهت با مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با عوامل تغییر و ابعاد این دوگانه جدید و نحوه آمریکا زدایی از منطقه به گفتگو پرداختیم.

رضایی در ابتدای سخنان خود گفت: گسترش حوزه مقاومت در طول 2 و سه دهه اخیر در منطقه، یک عامل اساسی برای تغییر این دوگانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: آمریکازدایی از فکرها به حوزه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد رسید

رضایی: آمریکازدایی از فکرها به حوزه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد رسید