مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:012023-12-15سياسي

متاسفم! خاورمیانه، فروخته شد!


 جهان دقیقا کجاست؟ آیا دانشمندی هست که جواب این سوال را بداند؟ و لطف کند و بگوید ما در کدام کهکشان اش، شناوریم؟ آه، یادم رفت؛ در خاورمیانه، دانشمندان را قبل از رسیدن به سن بلوغ، ترور می کنند! و پشت میز حکومت هایمان، دولت مردانِ کَری را می نشانند که تا زنده اند، صدای خرد شدن استخوان های غزه را در رحم فلسطین، نخواهند شنید.

حالا خودمانیم و خودمان.

گوشت و پوست و استخوان هایی که دیگر با لباس های برند زارا و فست فودهای چرب و چیلی مک دونالد هم معنایی ندارند و سر هم نمی شوند! خون گرم و سرخ رگ هایمان، تبدیل شده به باروت تفنگ های آب پاشِ خاخام های هارِ مُلک سلیمان! و در جوار دیوار ندبه، کیلویی کشته می شویم! مثل گوشت های کنسرویِ مورد نیازِ سگ های پنسیلوانیا! در انتقام برج های دو قلو! و زیر نور نقره ای ماه!     اصلا قیمت هم داریم؟ نمی دانم.

دیگر از هیچ برچسب قیمتی مطمئن نیستم، وقتی که این طور توی قفسه های محصولات تخفیف خورده چیده شده ایم.

ده تا بکُش، بیست تا ببر! و مگر فرقی هم دارد made in کجای خاورمیانه باشیم وقتی که زنده زنده در مزایده سلاخی غرب فروخته شده ایم؟!     فلسطین فروخته شد! عراق فروخته شد! افغانستان فروخته شد! سوریه فروخته شد! یمن فروخته شد! و آنچه از ما باقی مانده نیز، در صف انتظاری بلند، برای فروش به خریداران دست به نقدی است که پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفم! خاورمیانه، فروخته شد!

متاسفم! خاورمیانه، فروخته شد!