مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-22اقتصادي

پیش بینی بورس در آذرماه 1402


با پایان یافتن دو ماه ابتدایی فصل پاییز و فراز و نشیب ها و اصلاحاتی که بازار سرمایه کشور به دلیل عوامل مختلف با آن روبه رو بود، حال، باید منتظر ماند و دید که بورس در آذرماه چه رفتاری از خود نشان خواهد داد؟ در گفتگو با علی فراقی از کارشناسان بازار سرمایه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از ، علی فراقی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درخصوص پیش بینی خود از بورس در آذرماه بیان کرد: مطابق با داده های سایرین و گفته ها و احتمالاتی که وجود دارد، به نظر می رسد ادامه پاییز در آذرماه هم مثل ماه های دیگر باشد.

  او ادامه داد: یک بخشنامه ای قرار است از یکم آذرماه اجرایی شود که مطابق آن سقف واریزی ها برداشته می شود، اما موردی که باید برای بخشنامه دقت کرد این است که وقتی سقف برداشته می شود شخص می تواند فقط با حسابی که به نام خودش می باشد واریزی ها را انجام دهد و سقف 100 میلیون را ندارد و می تواند هر مقدار مبلغی که موردنظرش است را واریز کند که این موضوع از یک لحاظ می تواند باعث شود پول هایی که می خواهند جذب بازار شوند سرعت بیشتری به خود بگیرند؛ چیزی که شاید در برخی از بازار ها امکانش سخت تر و یک سری از محدودیت ها برای آن وجود دارد.

در نتیجه، برداشتن سقف واریزی ها می تواند دو جهت داشته باشد؛ یا خیلی از افراد می توانند پول را وارد بازار سهام کنند و یا اگر سیاست هنوز حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس در آذرماه 1402

پیش بینی بورس در آذرماه 1402