مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-18اقتصادي

60 درصد جایگاه های سوخت در کردستان فعالند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: اختلال نرم افزاری به وجود آمده در سامانه هوشمند جایگاه های سوخت این استان در حال بررسی است و در چند ساعت آینده، - ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: اختلال نرم افزاری به وجود آمده در سامانه هوشمند جایگاه های سوخت این استان در حال بررسی است و در چند ساعت آینده، این اختلال به طور کامل رفع می شود.

جهانبخش نوکانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اختلال ایجادشده در سامانه هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها، اظهار کرد: در حال پیگیری و حل این مشکل هستیم، این موضوع به دلیل نقص فنی در جایگاه های پمپ بنزین در کشور ایجاد شده است.

او اعلام کرد: 60 درصد جایگاه ها در استان کردستان بدون مشکل در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: جایگاه هایی که دچار اختلال شده اند در مدت دو تا سه ساعت آینده رفع مشکل می شوند.

روند سوخت رسانی در برخی جایگاه ها از صبح امروز (27 آذر ماه) با مشکل مواجه شد و آن طور که مسؤولان اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه ها به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

طبق اعلام 60 درصد جایگاه های سوخت کشور امروز از مدار خارج شدند که با بسیج تیم های عملیاتی، تاکنون تعدادی از جایگاه ها وارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد جایگاه های سوخت در کردستان فعالند

60 درصد جایگاه های سوخت در کردستان فعالند