مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-12سياسي

راستینه: قیمت فروش هر بشکه نفت 71 دلار و واقع بینانه دیده شده است


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با نگاه واقع بینانه فروش نفت در سال آینده را بشکه ای 71 دلار پیش بینی کرده و افزایش درآمدهای مالیاتی را در کنار افزایش سقف معافیت های مالیاتی با یکدیگر دیده است.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با نگاه واقع بینانه فروش نفت در سال آینده را بشکه ای 71 دلار پیش بینی کرده و افزایش درآمدهای مالیاتی را در کنار افزایش سقف معافیت های مالیاتی با یکدیگر دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1403 بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در اصلاح ساختار بودجه کار بزرگی انجام داد و ارائه لایحه را دو مرحله ای کرد.

امروز نباید با این ذهنیت به کلیات لایحه بودجه نگاه کنیم که قرار است در یک مرحله منابع و مصارف با هم دیده شود، بلکه اکنون در حال بررسی بخش اول لایحه بودجه و بررسی منابع دولت برای سال آینده هستیم.

حال سوال این است که آیا منابع ارائه شده در لایحه بودجه واقعی است یا توهمی؟ وی در ادامه اظهار کرد: ما برای اداره کشور منابع محدودی داریم، ما در شرایط تحریمی هستیم یکی از منابع درآمدی دولت بحث مالیات است که دولت نگاه منطقی به این موضوع داشته و افزایش درآمدهای مالیاتی و معافیت های مالیاتی را در کنار هم دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: قیمت فروش هر بشکه نفت 71 دلار و واقع بینانه دیده شده است

راستینه: قیمت فروش هر بشکه نفت 71 دلار و واقع بینانه دیده شده است