مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29اقتصادي

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود


مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو بر ایجاد سبد مالی مطمئن با هدف تامین اعتبار پروژه های جهاد آبرسانی در کشور تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو بر ایجاد سبد مالی مطمئن با هدف تامین اعتبار پروژه های جهاد آبرسانی در کشور تاکید کرد.

میثم جعفرزاده در پنجمین جلسه ناظرین عالی مرکز جهاد آبرسانی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این سبد مالی از کمک های خیرین، نهادهای عمومی غیردولتی و مدل های سرمایه گذاری می توان بهره گرفت.

وی با اشاره به گذشت دو سال از آغاز اجرای جهاد آبرسانی روستایی در کشور، روند کار را خوب توصیف کرد و گفت: در صورت تقویت بنیه مالی جهاد آبرسانی، پروژه های تامین آب در 7 یا 8 استان کمتر از زمان تعیین شده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

جعفرزاده با بیان اینکه جهاد آبرسانی مطالبه نظام، مردم و کشور است، تصریح کرد: افتتاح زودتر از موعد پروژه ها ارزش بالایی دارد.

وی همچنین از ناظرین جهاد آبرسانی خواست همانطور که با تفکر بسیجی شروع کردند، قوی تر از گذشته کار را دنبال کنند و برای تسریع در روند کار جلسات خود را به صورت هفتگی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

در بخشی از این نشست مهدی خان احمدی، معاون مرکز جهاد آبرسانی نیز از تدوین پیش نویس سند جامع آبرسانی روستایی خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود