مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:562023-12-16اجتماعي

سنگ تمام نطنزی ها و بادرودی ها در تشییع کاروان اهالی بهشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطر و بوی شهدای گمنام شهرستان نطنز را فرا گرفت.

دبیرستان سمیه نطنز میزبان لاله ی گمنامی بود که دلنوشته های روی تابوتش می درخشید اگر چه هوای پاییزی صبح اندکی گونه ها را می آزُرد، اما دانش آموزان این دختران حاج قاسم سر از پا نمی شناختند تا اینکه پیکر مطهر شهید را بر دوش کشیدند.

  از فضای مدرسه غم و اندوه می بارید، بوی اسپند و ریزش گلبرگ ها بر این زیبایی ها می افزود، روای از شهدا، دفاع مقدس و بانوی بی نشان چه حزین سخن گفت.

   دانش آموران شهید گمنام را چون مرواریدی در میان گرفتند و چه عاشقانه برای او خواهری کردند و از عمق وجود و از چشمان غمبار خود اشک بر گونه ها جاری کردند.

 مقصد بعدی دبیرستان امام خمینی( ره) بود و دانش آموزان شهید را در آغوش گرفتند، صدای دهل و نخل حضرت زهرا(س) و تشییع شهید گمنام صحنه های غم انگیزی رقم خورد.

 تمثال مبارک کاشی کاری شده دانش آموزان شهید دبیرستان امام، نظاره گر این صحنه های زیبا بودند، انگار تاریخ به عقب برگشته، زنگ های تفریح سال های 60 و 61 تداعی می شد، صدای حماسی بلبل خمینی(ره) یا همان صادق آهنگران در فضای مدرسه طنین انداز می شد و ساعتی بعد دانش آموزان با حضور در سپاه نطنر روانه ی کربلای جنوب می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام نطنزی ها و بادرودی ها در تشییع کاروان اهالی بهشت

سنگ تمام نطنزی ها و بادرودی ها در تشییع کاروان اهالی بهشت