مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-23سياسي

تلاش 23 ساله آمریکایی ها برای تخریب زیرساخت های ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی در اولین همایش سراسری پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با بیان این که طرح حفاظت از زیرساخت های کشور در اولویت قرار گرفته است، - رییس سازمان پدافند غیرعامل از برنامه ریزی 23 ساله آمریکایی ها برای تخریب زیرساخت های ایران خبر داد و گفت: تخریب زیرساخت ها به معنای قطع خدمات به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی در اولین همایش سراسری پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با بیان این که طرح حفاظت از زیرساخت های کشور در اولویت قرار گرفته است، اظهار داشت: آمریکایی ها از سال 2002 زیرساخت ها را به عنوان یک هدف در نظر گرفتند چرا که تخریب زیرساخت ها به معنای قطع خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها زیرساخت ها را برای آسیب زدن انتخاب و الگو های مختلفی برای انجام این کار پیش بینی کردند و در این شرایط حفاظت از زیرساخت ها اولویت است و باید به گونه ای رفتار کرد که در زمان بحران، خدمات به مردم قطع نشود و از روش های سنتی حفاظت فاصله گرفت.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه دانش سیستمی و استفاده از شبکه ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اثر حمله به زیرساخت ها مستقیم و غیر مستقیم است، اما باید الگوی تداوم خدمات رعایت شود تا در صورت هر حمله سایب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 23 ساله آمریکایی ها برای تخریب زیرساخت های ایران

تلاش 23 ساله آمریکایی ها برای تخریب زیرساخت های ایران