مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-21اقتصادي

اهدای بسته های حمایتی به خانواده زندانیان اورامانات در شب یلدا


انجمن حمایت از زندانیان اورامانات با همکاری خیرین مؤمن اقدام به توزیع بسته های سبد غذایی برای خانواده زندانیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم توزیع تعداد 100 بسته سبد غذایی یک میلیون تومانی و 70 کارت هدیه 500 هزار تومانی و یک دستگاه بخاری گازی، در بین خانواده های زندانیان نیازمند زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان اورامانات امروز با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، مدیرکل زندان های استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان شهرستان در محل سالن جلسات دادگستری پاوه برگزار شد.

نوید صحرایی دادستان پاوه در این مراسم ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد و فعالیت های انجام شده توسط انجمن حمایت زندانیان پاوه و مثبت ارزیابی کردن عملکرد انجمن از زحمات و تلاش های موثر مدیرعامل انجمن و معتمدین و رییس زندان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

  وی همچنین از مساعدت و کمک اداره اوقاف و امور خیریه و مدیر موسسه خیریه قبا و افراد خیر و نیکوکار در راستای تهیه و اهدای بسته های معیشتی به انجمن حمایت زندانیان اورمانات تقدیر کرد.

پوریانی مدیر کل زندان های استان کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت این اداره کل و ستاد مردمی دیه انجمن حمایت زندانیان در خصوص کمک و تسهیلات پرداخت شده  به زندانیان نیازمند منطقه اورام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های حمایتی به خانواده زندانیان اورامانات در شب یلدا

اهدای بسته های حمایتی به خانواده زندانیان اورامانات در شب یلدا