مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-13اقتصادي

وزارت صمت میدان دار دو قطبی واردات و رونق تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماهیت دیربازده صنعت، سیاست گذاران کشور های توسعه یافته را به سوی تدوین برنامه های بلندمدت و ارائه تصویری از این حوزه در افق دور سوق داده است موضوعی که در کشور ما دستخوش بخش نامه و چند اظهارنظر پرنوسان شده است و .

- شرایط صنعت در کشور ما به خاطر وابستگی به ارز و از طرف دیگر کمبود منابع ارزی در یک تلاطم ذاتی به سر می برد و اگر در این وضعیت، تکانه های جدی همچون عدم ثبات در سیاست گذاری هم به آن افزوده شود، امنیت سرمایه گذاری در صنعت با تشدید سیر نزولی روبرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماهیت دیربازده صنعت، سیاست گذاران کشور های توسعه یافته را به سوی تدوین برنامه های بلندمدت و ارائه تصویری از این حوزه در افق دور سوق داده است موضوعی که در کشور ما دستخوش بخش نامه و چند اظهارنظر پرنوسان شده است و حفظ و افزایش سرمایه های مولد را با تردید جدی روبرو کرده است.

ماهیت صنعت در هر کشوری به گونه ای است که برای استقرار و تداوم فعالیت در اکوسیستم تولید و تامین نیاز بازار ها به یک چشم انداز بلندمدت و برنامه توسعه صنعتی مدون نیاز دارد؛ اساسا میزان سرمایه ای که از سوی سرمایه گذاران به حوزه های صنعتی تزریق می شود با سایر بخش ها مانند خدمات و کشاورزی قابل مقایسه نیست و گستره پیش نیاز های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت میدان دار دو قطبی واردات و رونق تولید

وزارت صمت میدان دار دو قطبی واردات و رونق تولید