مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-16سياسي

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 1403 پلکانی می شود؟


به نظر می رسد، در نسخه ی اصلاحی لایحه قرار است افزایش حقوق سال آینده پلکانی در نظر گرفته شود؛ رییس سازمان برنامه و بودجه در این رابطه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: - جی پلاس؛ ایلنا نوشت: ظاهراً قرار است در نسخه ی اصلاح شده لایحه بودجه، افزایش حقوق ها پلکانی باشد.

یکی از دلایل رد شدن لایحه بودجه سال آینده در مجلس، افزایش ناچیز حقوق کارمندان و بازنشستگان بود؛ دولت افزایش حقوق کارمندان را 18 درصد و برای بازنشستگان 20 درصد در نظر گرفته بود و این در حالیست که تورم روی محور 45 درصد می چرخد.

حالا به نظر می رسد، در نسخه ی اصلاحی لایحه قرار است افزایش حقوق سال آینده پلکانی در نظر گرفته شود؛ رییس سازمان برنامه و بودجه در این رابطه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: میانگین افزایش حقوق کارمندان 18 درصد و بازنشستگان 20 درصد است که به صورت پلکانی اعمال می شود.

منظور با بیان اینکه نسخه اصلاح شده لایحه بودجه 1403 هفته آینده به مجلس ارسال می شود، گفت: در این نسخه جزییات محاسبه منابع بودجه برای نمایندگان مجلس شفاف می شود.

منظور گفت: رشد 18 درصدی حقوقها دربودجه سال آینده، رقم میانگین است و دولت قصد دارد برای افرادی که کمتر حقوق می گیرند، رشد بیشتری بدهد و برای افراد سطح بالا رقم پایین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 1403 پلکانی می شود؟

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 1403 پلکانی می شود؟