مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-21حوادث

آزادسازی اراضی کشاورزی در تنکابن و رامسر


فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از آزادسازی 2 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از آزادسازی 2هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: در پی تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی از سوی افرادی سودجو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تنکابن از شناسایی زمین های کشاورزی که زمین خواران در حال ساخت و ساز غیرقانونی در آن بوده اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگی قضایی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی تنکابن، در یک اقدام عملیاتی ساخت و سازها و دیوار کشی های این زمین ها تخریب شد.

وی با اشاره رهاسازی 2 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات، اظهار کرد: کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده طی این عملیات را بالغ بر 150 میلیارد ریال عنوان کردند.

دیلمی با اعلام اینکه هرگونه تغییر کاربری باید بر اساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد، اظهار کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و دو نفر از فرصت طلبان نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اراضی کشاورزی در تنکابن و رامسر

آزادسازی اراضی کشاورزی در تنکابن و رامسر