مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-16سياسي

میزبانی 8 شهر و روستای چهارمحال وبختیاری از شهدای گمنام


فردا هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر هشت شهید گمنام پس از برپایی مراسم وداع و تشییع در شهرکرد، برای تدفین و خاکسپاری به شهرها و روستاهای میزبان منتقل می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فردا هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر هشت شهید گمنام پس از برپایی مراسم وداع و تشییع در شهرکرد، برای تدفین و خاکسپاری به شهرها و روستاهای میزبان منتقل می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر هشت شهید گمنام فردا 26 آذرماه پس از برپایی مراسم وداع و تشییع در شهرکرد، برای تدفین و خاکسپاری به شهرها و روستاهای میزبان منتقل می شوند.

بر اساس این گزارش، مراسم شب وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس شامگاه امروز، 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

تشییع سراسری این پیکرهای مطهر نیز فردا 26 آذرماه از ساعت 9:30 از میدان 12 محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام روستای هارونی از توابع شهرستان شهرکرد فردا از ساعت 13 از میدان امام حسین(ع) این روستا به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد؛ همزمان، اهالی روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 8 شهر و روستای چهارمحال وبختیاری از شهدای گمنام

میزبانی 8 شهر و روستای چهارمحال وبختیاری از شهدای گمنام