مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-03اقتصادي

کشف 1200 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مهدی شهر


سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کشف یک هزار و 200 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان مهدی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عبدالمجید نجاتی، سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه آرد و نان نظارت مستمر بر بازار دارد.

وی گفت: تشدید نظارت ها سبب کشف یکهزار و 200 کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در چند واحد نانوایی شهرستان سمنان شد.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با رصد انجام شده از سوی بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی از چند واحد نانوایی در شهرستان سمنان بازدید شد.

نجاتی با بیان اینکه این واحد صنفی اقدام به فروش آردهای یارانه ای نوع 1 کرده است؛ گفت: در هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی شهرستان این میزان آرد عرضه شده خارج از شبکه کشف شد.

وی افزود: پرونده تخلف این واحد صنفی درباره عرضه خارج از شبکه آرد و فروش کالاها که برخلاف ضوابط و مقررات انجام شده است؛ به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1200 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مهدی شهر

کشف 1200 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مهدی شهر