مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-06بين الملل

وزارت دفاع انگلیس: روسیه پهپادهای انتحاری خود را ارتقا داده است


رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه در گزارشی جدید اعلام کرد که روسیه با بهره گیری از تجربیات خود در جنگ با اوکراین، پهپادهای انتحاری خود را ارتقاء داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه در جدیدترین به روزرسانی خود اعلام کرد که روسیه ناوگان  پهپادهای انتحاری خود را ارتقاء داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه صدای اوکراین رکن طلاعات وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که روسیه تسلیحات تمام پهپادهای انتحاری خود را ارتقا داده است.

تحلیلگران معتقدند که فرماندهی روسیه بر این باور  است که پهپادهای  انتحاری بیشتر به نیروهای روسیه برای غلبه بر پدافند هوایی اوکراین کمک خواهند کرد.

سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اخیرا  اوکراین گفت که حملات شبانه روسیه با پهپادهای انتحاری، موشک های اسکندر و خا-59 به طور قابل توجهی با حملات قبلی متفاوت است.

یوری ایحنات سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اوکراین به حضور پهپادهای شناسایی روسیه برای جمع آوری اطلاعات اشاره کرد و گفت، 38 پهپاد روسیه از دو جهت در ساعات اولیه سه شنبه به اوکراین حمله کردند.

  وی گفت: روسیه در تلاش است تا پدافند هوایی ما را برای ضربه زدن به اهداف دچار اشتباه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع انگلیس: روسیه پهپادهای انتحاری خود را ارتقا داده است

وزارت دفاع انگلیس: روسیه پهپادهای انتحاری خود را ارتقا داده است