مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-02سياسي

برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از برخورد قاطع با هرگونه اجرای نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی و نمای رومی خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از برخورد قاطع با هرگونه اجرای نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی و نمای رومی خبر داد.

به نقل از شهرداری قم، احمدرضا شفیعی در سلسله نشست های رسانه ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به برنامه های اجرایی و نظارتی در برخورد با تخلفات مربوط به نماهای غیر اسلامی _ ایرانی اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های قضایی و انتظامی نسبت به اخذ احکام مبنی بر برخورد قانونی با متخلفین اقدام شده که پس از صدور اخطاریه های قانونی نسبت به جلوگیری از فعالیت عمرانی و جمع آوری نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی اقدام می شود.

وی مدیریت سیما و منظر شهری و اقدامات پیشگیرانه اجرایی صورت گرفته در احداث نماهای رومی در شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: نقش نماها در معرفی هویت و فرهنگ یک شهر بسیار مؤثر است و این موضوع برای شهر قم به عنوان ام القری جهان اسلام از اهمیت بسزایی برخوردار است، بنابراین در سال های اخیر نیز تلاش فراوانی شده تا طراحی نمای بناها و ساختمانی شهری بر اساس مصوبات و ضوابط تعیین شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم

برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم