مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:402023-11-29اقتصادي

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود


مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو بر ایجاد سبد مالی مطمئن با هدف تامین اعتبار پروژه های جهاد آبرسانی در کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، میثم جعفرزاده در پنجمین جلسه ناظرین عالی مرکز جهاد آبرسانی که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: در این سبد مالی از کمک های خیرین، نهادهای عمومی غیردولتی و مدل های سرمایه گذاری می توان بهره گرفت.

وی با اشاره به گذشت دو سال از آغاز اجرای جهاد آبرسانی روستایی در کشور، روند کار را خوب توصیف کرد و افزود: در صورت تقویت بنیه مالی جهاد آبرسانی، پروژه های تامین آب در 7 یا 8 استان کمتر از زمان تعیین شده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

جعفرزاده جهاد آبرسانی را مطالبه نظام، مردم و کشور دانست و گفت: افتتاح زودتر از موعد پروژه ها ارزش بالایی دارد.

  مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از ناظرین جهاد آبرسانی خواست همانطور که با تفکر بسیجی شروع کردند، قوی تر از گذشته کار را دنبال کنند و برای تسریع در روند کار جلسات خود را به صورت هفتگی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

در این نشست معاون مرکز جهاد آبرسانی نیز از تدوین پیش نویس سند جامع آبرسانی روستایی خبر داد و اظهار داشت: سامانه GIS در تاسیسات آبرسانی روستایی به عنوان یک نقشه جامع، پیاده سازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود

منابع اعتباری جهاد آبرسانی با ایجاد سبد مالی تقویت می شود