مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-09اجتماعي

استقبال بیش از 200 موتورسوار از طرح گواهینامه آسان در خراسان شمالی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح گواهینامه آسان، از ثبت نام بیش از 200 موتورسوار بدون گواهینامه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح گواهینامه آسان، از ثبت نام بیش از 200 موتورسوار بدون گواهینامه خبر داد.

سرهنگ خندانی مقدم در همایش موتورسیکلت سواران قانونمند، اظهار کرد: بیش از 13 میلیون موتورسوار در کشور هستند که کمتر از شش میلیون نفر از آن ها، یعنی کمتر از 50 درصد موتورسواران کشور، گواهینامه دارند.

وی با اشاره به اینکه آمار تلفات و جراحت های موتورسیکلت سواران در خراسان شمالی زیاد است، بیان کرد: در پنج سال گذشته، 102 نفر موتورسوار در اسن استان جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: در پنج سال گذشته، در این استان 220 نفر به دلیل تصادف ها جان خود را از دست داده اند که 46 درصد آنها موتورسوار بودند و این نشان دهنده بالا بودن آمار تلفات موتورسواران در این استان است.

خندانی مقدم با اشاره به اینکه موتورسیکلت به دلیل مقرون به صرفه بودن و مانورپذیری مورد استقبال مردم جوانان و نوجوانان قرار می گیرد، تاکید کرد: مسأله مهمتر، فرهنگ استفاده از موتورسیکلت در کشور و استان است که وضعیت مناسبی ندارد و باید اقدامات بیشتری در این زمینه انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بیش از 200 موتورسوار از طرح گواهینامه آسان در خراسان شمالی

استقبال بیش از 200 موتورسوار از طرح گواهینامه آسان در خراسان شمالی