مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-14بين الملل

6 جنگنده روسیه و چین به منطقه پدافند هوایی کره جنوبی وارد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش کره جنوبی ادعا کرد که سئول امروز پنجشنبه با ورود 2 فروند هواپیمای نظامی چین و 4 جنگنده روسی به منطقه پدافند هوایی این کشور، - کره جنوبی ادعا کرد که سئول امروز با ورود 6 فروند هواپیمای نظامی چین و روسیه به منطقه پدافند هوایی این کشور، جت های جنگنده خود را به پرواز درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش کره جنوبی ادعا کرد که سئول امروز پنجشنبه با ورود 2 فروند هواپیمای نظامی چین و 4 جنگنده روسی به منطقه پدافند هوایی این کشور، جت های جنگنده خود را به پرواز درآورد.

بر اساس بیانیه صادره از سوی ارتش کره جنوبی، سئول ادعا کرد که هواپیما های این کشور بین ساعت 11:53 صبح (02:53 به وقت بین المللی) تا 12:10 بعداز ظهر وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی کره جنوبی (KADIZ) در سواحل شرقی آن شدند و سپس منطقه را ترک کردند.

در گزارش وزارت دفاع کره جنوبی آمده است که این هواپیما ها حریم هوایی سئول را نقض نکردند؛ اما این کشور هواپیما های جنگنده خود را به محل مورد نظر اعزام کرد.

منطقه پدافند هوایی یک حریم هوایی منطقه ای به شمار نمی رود، بلکه صرفا برای معرفی هواپیما های خارجی جهت جلوگیری از درگیری های اتفاقی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 جنگنده روسیه و چین به منطقه پدافند هوایی کره جنوبی وارد شدند

6 جنگنده روسیه و چین به منطقه پدافند هوایی کره جنوبی وارد شدند