مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:202023-12-20اقتصادي

رکوردشکنی لوله سازی اهواز در تولید و پوشش لوله


مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به رکوردشکنی شرکت در تولید و پوشش لوله، از راه اندازی کارخانجات پوشش داخل و شماره یک شرکت تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به رکوردشکنی شرکت در تولید و پوشش لوله، از راه اندازی کارخانجات پوشش داخل و شماره یک شرکت تا پایان امسال خبر داد.

کوروش غفاری 29 آذرماه در حاشیه بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بخش های تولید لوله و پوشش لوله در شرکت اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تا پایان آذر در بخش تولید لوله 57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم و در بخش پوشش لوله هم رشد 85 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد.

وی ادامه داد: شرکت لوله سازی اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون 110 هزار تن لوله تولید و 750 هزار متر مربع پوشش لوله تولید کرده است.

غفاری گفت: در کارخانه اسپیرال در حال تولید برای پروژه معروف به واسکو یا آب صفه هستیم که بعد از 5 سال این کارخانه به واسطه این پروژه (به قطر 64 اینچ و طول 120 کیلومتر) احیا شد.

غفاری افزود: این پروژه شامل پوشش بیرون و داخل هم است که به واسطه آن کارخانجات پوشش بیرون و داخل شرکت تا این سایز ارتقا خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی لوله سازی اهواز در تولید و پوشش لوله

رکوردشکنی لوله سازی اهواز در تولید و پوشش لوله