مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-04پزشكي

خیرات مادر شهید شاغلانی برای سلامت جامعه


در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد شاهد تداوم حضور خیران در صف سلامت گیلان هستیم و این بار مادر شهید شاغلانی با اهدای یک ملک با ارزش، به جرگه خیران سلامت پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مادر شهید سیاهکلی یک ملک 2 واحدی با مساحت مشاعی 250 مترمربعی را به ارزش حدودی پنج میلیارد تومان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیدار با محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه، وقف نظام سلامت کرد.

حاجیه خانم گلرخ زمانی، مادر شهید رمضان شاغلانی لور هدف از وقف این ملک با ارزش را به منظور اسکان پزشکان متخصص در شهرستان، باقیات و صالحات برای خود و همچنین فرزند شهیدش عنوان کرده است.

محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز از این مادر شهید تقدیر و اقدام وی را همچون شهیدپروری اش، شایسته تحسین و الگوساز برشمرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از مسؤولان مربوطه نظام سلامت استان خواست تا هر چه سریع تر بهسازی و مناسب سازی ملک مذکور جهت بهره برداری پزشکان متخصص در دستور کار قرار بگیرد.

قرار است ملک وقف شده مادر شهید شاغلانی جهت ماندگاری کادر درمان در شهرستان و اسکان پزشکان متخصص شهر سیاهکل مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرات مادر شهید شاغلانی برای سلامت جامعه

خیرات مادر شهید شاغلانی برای سلامت جامعه