مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-24سياسي

یکسان سازی اقوام از توطئه های غربی هاست/ ثبت 3 هزار میراث ناملموس فرهنگی در ایران


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بعضی ها تلاش می کنند تا همه انسان ها را یکسان کنند ولی نتوانستند، افزود: این در تفکر کمونیسم ها هم وجود داشت ولی موفق نشدند.

- ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بعضی ها تلاش می کنند تا همه انسان ها را یکسان کنند ولی نتوانستند، افزود: این در تفکر کمونیسم ها هم وجود داشت ولی موفق نشدند.

سید عزت الله ضرغامی شامگاه جمعه 3 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقوام ایران زمین که در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی در استان گلستان با مشارکت اقوام ایران زمین بی نظیر بوده و کارهای شایسته ای در آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مجلس با عظمت بوده و همه نوع مخاطب را دارد، ادامه داد: انسان ها برای این قبیله به قبیله آفریده شده اند تا نسبت به هم تمیز داشته باشند و این زیبایی اقوام است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقوام را نشان دهنده تفاوت های مختلف زبان، رفتار، گفتار، آداب، رسوم، آیین، فرهنگ و دیگر ویژگی ها دانست و افزود: بعضی ها تلاش می کنند همه انسان ها را یکسان کنند ولی نتوانستند و این را کمونیسم ها می خواستند و در تفکر آنها هم وجود داشت و تلاش هم کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان سازی اقوام از توطئه های غربی هاست/ ثبت 3 هزار میراث ناملموس فرهنگی در ایران

یکسان سازی اقوام از توطئه های غربی هاست/ ثبت 3 هزار میراث ناملموس فرهنگی در ایران