مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-21بين الملل

تشکر حماس از موضع جدید کانادا درباره غزه


یکی از رهبران ارشد حماس از پیشنهاد دولت کانادا مبنی بر درخواست برای برقراری آتش بس در غزه قدردانی کرد و آن را «موضعی مثبت» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از رهبران ارشد حماس از دولت کانادا برای درخواست آتش بس این کشور در نوار غزه و در زمانی که رژیم صهیونیستی به عملیات های تروریستی وحشیانه ادامه می دهد، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتی ان سی نیوز قاضی حمد سخنگوی حماس در جریان یک بیانیه ای از موضع مثبت دولت کانادا و متحدانش مانند استرالیا و نیوزیلند که از هر دو طرف جنگ در غزه درخواست کرده اند تا آتش بسی را که هفته های گذشته برای مدت کوتاهی محقق شد، بار دیگر از سر بگیرند.

در این بیانیه که از سوی مرکز اطلاعات فلسطین منتشر و به انگلیسی ترجمه شد، حمد عنوان کرد از موضع گیری چندین دولت غربی برای برقراری آتش بس در غزه خوشحال شده است.

در این بیانیه عنوان شده است: ما از تحولات مذکور استقبال می کنیم و آن را در مسیر درستی جهت منزوی کردن رژیم فاشیست اسراییل در سطح جهانی و پایان دادن به طولانی ترین روند اشغال تاریخ در دوران مدرن می بینیم.

کشتار مرگبار رژیم صهیونیستی در غزه بیش از 20 هزار نفر را کشته است که از این تعداد نزدیک به 8 هزار نفر زنان و کودکان بوده ‍ اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر حماس از موضع جدید کانادا درباره غزه

تشکر حماس از موضع جدید کانادا درباره غزه