مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-24سياسي

فرمانده مرزبانی فراجا: شاهد انزجار همه دنیا از رژیم صهیونیستی هستیم


امروز انزجار همه دنیا از آمریکا و رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم چراکه این نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونیست جنایاتی می کنند که بی نظیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان بروجرد که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد افزود: تفکر بسیجی ملت ایران باعث کارآمدی حکومت دینی در جهان شده است.

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی بسیار کارآمد برای شرایط سخت است، بسیجی در سیل و زلزله و همه گیری کرونا پای کار انقلاب بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: بسیج مدافع مظلومان است و این نشانه تربیت درست اسلامی است، امروز در کشورهای مختلف جهان تفکر بسیجی در حال گسترش است.

گودرزی افزود: همه آحاد مختلف ملت ایران در کارها و برنامه های خود تفکر بسیجی دارند و بسیجی هستند، بسیجیان باید آگاهی خود را در مسائل مختلف دینی و سیاسی بالا ببرند تا در زمره مجاهدان فی سبیل اله قرار بگیرند.

وی بیان کرد: بسیج در کنار نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم فعالیت دارد، بسیج در فضای مجازی نیز پای کار است و اجازه عرض اندام معاندان را برای برهم زدن امنیت کشور را نمی دهد، مسیر انقلاب اسلامی درست است مدیریت جهادی ما را به قله خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی فراجا: شاهد انزجار همه دنیا از رژیم صهیونیستی هستیم

فرمانده مرزبانی فراجا: شاهد انزجار همه دنیا از رژیم صهیونیستی هستیم