مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:252023-11-27ورزشي

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد


مالک داماش با بیان اینکه برای اینکه باشگاه داماش دچار مشکلی نشود سکوت کردم، گفت: من واقعاً فکر می کنم این عزیزان اصلا این مبلغ مالی را که باید تأمین کنند را در اختیار و توان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، داماش گیلان در فصل گذشته از لیگ دسته دوم کشور به لیگ یک آزادگان کشور صعود کرد و یکی از مشکلات اصلی این باشگاه مسائل مالی و مالکیت باشگاه بود که هواداران را آزرده خاطر می کرد.

در چند هفته گذشته ناصر زحمتکش مالک داماش گیلان طی قراردادی این باشگاه را به نصیر نعیمی پور واگذار کرد ولی زحمتکش مدعی است که مالک جدید به تعهدات مالی خود عمل نکرده است.

این مشکلات مدیریتی موجب سردرگمی سرمربی و کادر فنی و بازیکنان و بخصوص هواداران شده است و مشخص نیست چه زمانی آرامش به این باشگاه، هواداران و بازکنان باز می گردد.

ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اتفاقات رخ داده پیرامون تیم داماش اظهار کرد: در خصوص تیم داماش به درخواست برخی مسؤولان چند وقتی است که سکوت کردیم ولی متاسفانه این عزیزان بزرگوار که متقاضی مالکیت هستند به تعهداتشان عمل نمی کنند ولی قاعدتاً فعلاً ما روی کاغذ و از نظر قانونی مالک داماش هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد