مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-07اقتصادي

برگشت یک ریال از اعتبارات اجحاف در حق مردم لرستان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم جذب اعتبارات عمرانی قبل از پایان سال مالی توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم جذب اعتبارات عمرانی قبل از پایان سال مالی توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

احمدرضا دالوند شانزدهم آذرماه در مراسم بزرگداشت روز حسابدار شفافیت و انضباط مالی را مهم و از شاخصه های هر مدیر موفق عنوان و اظهار کرد: انضباط مالی و شفافیت باعث افزایش کارآمدی و تاثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه ها دارد که اگر خوب با آن پرداخته نشود منجر به فسادهای مالی و اقتصادی خواهد شد.

وی در ادامه جذب به موقع اعتبارات پروژه ها را توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری ها مهم دانست و افزود: از مشکل ها و چالش هایی که طی دو سال اخیر با آن مواجه بوده ایم عدم جذب اعتبارات در زمان مشخص توسط دستگاه ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی خاص و تحریم های ظالمانه که بر کشور حاکم است جذب اعتبارات دستگاه ها به سختی و با پیگیری های متعدد انجام می شود، لذا انتظار می رود مدیران دستگاه ها این اعتبارات را به موقع و در زمان مشخص هزینه کنند تا پایان سال مالی با مشکل برگشت اعتبار مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت یک ریال از اعتبارات اجحاف در حق مردم لرستان است

برگشت یک ریال از اعتبارات اجحاف در حق مردم لرستان است