مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-16سياسي

تصویب تفحص از وزارت نفت در دولت قبل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دولت یازدهم و دوازدهم، - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دولت یازدهم و دوازدهم در این کمیسیون خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: انجام طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دولت قبلی مورد موافقت نمایندگان در جلسه علنی و کمیسیون انرژی قرار گرفته و در نتیجه هیئت تفحص تشکیل شده بود.

وی افزود: هیئت تحقیق و تفحص در مهلت قانونی گزارشی را درباره محور های تفحص تهیه و تدوین و در جلسه اخیر کمیسیون انرژی گزارش به اعضای کمیسیون ارائه شد که اعضا پس از ارزیابی های لازم به این طرح رأی مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از تصویب این طرح تحقیق و تفحص، گزارش کمسیون در این زمینه برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییه مجلس شد که در صورت موافقت نمایندگان در جلسه علنی با گزارش هیئت تحقیق و تفحص، گزارش به قوه قضاییه ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تفحص از وزارت نفت در دولت قبل

تصویب تفحص از وزارت نفت در دولت قبل