مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-06اجتماعي

احداث و تکمیل 30 تقاطع غیرهمسطح در سال آینده


مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با تأکید بر اینکه احداث و تکمیل تقاطعات 98 گانه، تأثیر قابل ملاحظه ای در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت از تلاش برای احداث و تکمیل 30 تقاطع غیرهمسطح در سال 1403 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صادق خیرخواه درمورد کمبود گردش های ترافیکی در برخی از تقاطع های تهران، گفت: همانطور که می دانید در دوره های پیشین مدیریت شهری تعداد قابل توجهی تقاطع و پل احداث شد.

در آن زمان این پل ها به دلایل مختلف که بیشتر به معارضین تاسیساتی و ملکی بر می گردد، شرایط تکمیل را پیدا نکردند و تیم جدید مدیریت شهری نسبت به مطالعه این تقاطع ها اقدام کرد.

در واقع اتفاقی که در دوره فعلی رقم خورد شناسایی و احصای تقاطعاتی است که دچار کمبودهای گردشی بوده اند؛ بر این اساس برنامه ریزی کردیم که در قالب یک کلان پروژه تک تک اصلاحات لازم را رقم بزنیم تا از این رهگذر بتوانیم گردش های اضافی شهروندان در طول سفرهای درون شهری را کاهش دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: دلیل اصلی عدم اجرای برخی از گردش های ترافیکی در تقاطعات، بیشتر به عدم رفع کامل معارضین یا سایر موانع اجرایی در زمان اجرای پروژه ها بازمی گردد.

در دوره جدید مدیریت شهری با مطالعه تمام پل ها و تقاطع ها، بر آن شدیم که تمام اشکالات موجود و نیز حرکات گردشی که وجود نداشت را احصا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تکمیل 30 تقاطع غیرهمسطح در سال آینده

احداث و تکمیل 30 تقاطع غیرهمسطح در سال آینده