مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-21اجتماعي

خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس قصه می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: خاطراتی از رزمندگان دوران مقدس توسط مربیان اهل قلم کانون، در قالب قصه و داستان به نگارش در می آید.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: خاطراتی از رزمندگان دوران مقدس توسط مربیان اهل قلم کانون، در قالب قصه و داستان به نگارش در می آید.

ملیحه ملک زاده فرد، 30 آذر در دیدار با سردار غلام عسگر کریمیان، پیشکسوت جهاد و شهادت، مکتوب کردن خاطرات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را راهی برای ماندگاری و حفظ آن دانست و گفت: وظیفه ما در قبال رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای نوجوان این است که رویدادها، جریان ها و آموزه های این دوران را برای نسل جدید بازگویی کنیم.

ملک زاده فرد روحیه سلحشوری نوجوانان در دوران دفاع مقدس را وصف ناشدنی توصیف کرد و اظهار کرد: نوجوانانی که بی هیچ چشم داشتی غیرتمندی و حس وطن پرستی را با فداکاری و ازخودگذشتگی به نمایش گذاشتند، الگویی بی نظیر برای نوجوانان ایرانی هستند و بی شک روایت این حماسه های تاریخی در قالب قصه برای کودکان و نوجوانان جزو مسائل مهم است.

وی برای ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از اجرای فعالیت های مختلف در کانون پرورش فکری استان اردبیل خبر داده و خاطرنشان کرد: با تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس قصه می شود

خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس قصه می شود