مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-13اقتصادي

تاکسی های برقی به مرور داخلی تر می شوند


در پی تحویل 88 دستگاه خودروی برقی به ناوگان تاکسیرانی، معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به سهم 21 درصدی داخلی سازی این خودروها، - در پی تحویل 88 دستگاه خودروی برقی به ناوگان تاکسیرانی، معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به سهم 21 درصدی داخلی سازی این خودروها، از افزایش این میزان داخلی سازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکشنبه هفته جاری، از نخستین خودروی تمام برقی تولید داخل با پلاک ملی رونمایی و تعداد 88 دستگاه آن تحویل ناوگان تاکسیرانی کشور شد.

در این مراسم که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل ونقل این وزارتخانه، شهرادر تهران، رییس سازمان حمایت و مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد، جدیدترین محصول مشترک گروه صنعتی مدیران خودرو و خودروساز چین تحت عنوان آریزو 5 ev که کاملا برقی است، رونمایی شد.

عباس علی آبادی- وزیر صمت- در این رابطه، در مراسم مذکور، ضمن ابراز خرسندی از تحویل اولین خودروهای تمام برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور، تزریق این خودروها به ناوگان حمل ونقل کشور را بسیار اقدام خوبی دانسته و گفت: سایر خودروسازان کشور نیز در این زمینه در تلاش هستند و به زودی تعداد خودروهای برقی بیشتری را در سبد محصولات خودروسازان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های برقی به مرور داخلی تر می شوند

تاکسی های برقی به مرور داخلی تر می شوند