مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-02سياسي

راه اندازی کتابخانه های عمومی در روستاها ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سنندج گفت: در راستای تروبج فرهنگ کتابخوانی و لزوم توسعه فضاهای کتابخوانی، راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها ضروری است.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سنندج گفت: در راستای تروبج فرهنگ کتابخوانی و لزوم توسعه فضاهای کتابخوانی، راه اندازی کتابخانه عمومی در روستاها ضروری است.

عبدالعلی اسفندیاری، امروز 11 آذر در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج اظهار کرد: کتابخانه های عمومی زیربنای بخش فرهنگ در جامعه بوده و اقدامات و فعالیت های این نهاد در پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر لزوم حل مسائل و مشکلات پیش روی کتابخانه های عمومی در شهرستان سنندج، تصریح کرد: برگزاری جلسات انجمن بهترین فرصت در راستای بررسی و ارائه راهکارهای عملی به منظور کمک به ارتقای سرانه مطالعه در شهرستان است.

اسفندیاری توجه به راه اندازی کتابخانه در روستاهای پرجمعیت را مهم برشمرد و بیان کرد: برخی روستاها در شهرستان با جمعیت زیاد فاقد کتابخانه هستند و باید با همکاری مسئولان، شوراهای اسلامی، دهیاری ها و خیرین، زمینه برای راه اندازی کتابخانه در آن ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه های عمومی در روستاها ضروری است

راه اندازی کتابخانه های عمومی در روستاها ضروری است