مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-06اجتماعي

عدم تفکیک از مبدأ به زباله گردی کمک می کند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: عدم تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان می تواند به ترویج زباله گردی کمک کند.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: عدم تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان می تواند به ترویج زباله گردی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خسروی روز چهارشنبه 15 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به تفکیک پسماند و تأثیرگذاری آن در حفظ محیط زیست گفت: طرح های آموزشی و خدماتی جهت ترویج فرهنگ بازیافت و جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند و حفظ محیط زیست در سطح محلات در حال اجراست.

وی از افزایش سه خانه بازیافت در محلات سطح شهر خبر داد و گفت: براساس رویکرد محله محوری و با هدف توسعه محلات و ضرورت تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز جمع آوری پسماند، استقرار سه خانه بازیافت در برنامه های سال جاری پیش بینی شده است.

خسروی افزود: تلاش داریم تا پایان سال آینده تعداد خانه های بازیافت در این کلانشهر را به 30 عدد افزایش دهیم تا به شهروندان خدمات ارائه نمایند.

رییس سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه عدم تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان می تواند به ترویج زباله گردی کمک کند، گفت: برگشت بسیاری از اقلام جداسازی شده توسط زباله گردها به زندگی مردم باعث نگرانی است و خواستار مشارکت و تعامل بیشتر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تفکیک از مبدأ به زباله گردی کمک می کند

عدم تفکیک از مبدأ به زباله گردی کمک می کند