مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-21حوادث

تیراندازی در ستارخان و جنت آباد تهران/ بازداشت 4 نفر بعد از فرار از دست پلیس


روز گذشته، ماموران پلیس کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان لاله غربی بودند که به یک خودروی پژو پارس با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

- روز گذشته، ماموران پلیس کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان لاله غربی بودند که به یک خودروی پژو پارس با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

همشهری آنلاین نوشت: رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف دستکم 70 پرونده سرقت با دستگیری چهار سارق در پایتخت خبر داد.

  سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به دو ماموریت پلیس برای دستگیری سارقان گفت: یکی از این ماموریت ها مربوط به دستگیری دو سارق با 40 فقره سرقت است.

بامداد روز گذشته ماموران کلانتری 118 ستارخان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت زنی در محدوده خیابان سازمان آب بودند که به یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی که راننده آن به آهستگی در حال عبور از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان و اصطلاحا زاغ زنی آنها بود، مشکوک شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

  وی ادامه داد: ماموران در حال رصد نامحسوس این خودرو بودند که در همین حین سرنشین پراید از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن در یکی از خودروهای پارک شده کرد، در همین راستا ماموران سریعا برای دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در ستارخان و جنت آباد تهران/ بازداشت 4 نفر بعد از فرار از دست پلیس

تیراندازی در ستارخان و جنت آباد تهران/ بازداشت 4 نفر بعد از فرار از دست پلیس