مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-08اقتصادي

وزیر کشور: تولید پست برق با هِمَّتِ توان داخلی دنبال می شود


وزیر کشور ضمن افتتاح پست برق جدید در شهرک بهارستان، گفت: در نظر داریم پروژه های پست برق را توسط توان داخلی تولید و به بهره برداری برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم افتتاح پست برق جدید شهرک بهارستان گفت: شهرک بهارستان، شهرکی است با 169واحد صنعتی با فناوری بالا و ارزشمند که برای توسعه خودش نیازمند برق جدید است.

  وی ادامه داد: برقی که تامین می شود قبلا از پست های مختلف بوده و برای توسعه آینده شهرک و کم کردن بار برق دیگر پست ها، پست برق جدید افتتاح شد.

  وی خاطر نشان کرد: توسعه و ایجاد این پست و ادامه آن جزو کارهای واجب بود که با سرمایه گذاری بخش های خصوصی که در این شهرک مستقر اند اتفاق افتاد و کار ارزشمندی بسیار ارزشمندی است.

  وی یکی از نقاط مثبت این پست را استفاده نکردن از تجهیزات خارجی نامید و افزود: یکی از نقاط مثبت در این پست این است که تمام تجهیزات الا برخی تجهیزات کوچک که باید از خارج وارد شوند، تمامی پست ها تولید شده داخل کشور هستند و برای آن تجهیزات کوچک هم منتظر تولیدات داخلی هستیم.

  وی در پایان یادآور شد: برنامه های فراوانی در استان است توسط ریاست جمهور و سایر وزرا افتتاح می شود و امروز از چند مرکز صنعتی و شهرستان فردیس بازدید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: تولید پست برق با هِمَّتِ توان داخلی دنبال می شود

وزیر کشور: تولید پست برق با هِمَّتِ توان داخلی دنبال می شود