مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-05ورزشي

دوری 3 هفته ای پوریا یلی به دلیل مصدومیت مچ پا


فیزیوتراپیست تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: پوریا یلی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دیدار مقابل شهرداری گنبد و هورسان رامسر از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فیزیوتراپیست تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: پوریا یلی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دیدار مقابل شهرداری گنبد و هورسان رامسر از دست داد.

مهرداد سعادت مهر در گفت وگو با ایسنا، درباره غیبت پشت خط زن های نیان الکترونیک در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: پوریا یلی، کاپیتان و قطر پاسور نیانی ها به دلیل مصدومیتی که دو روز قبل از مسابقه با شهرداری گنبد در تمرینات توپی اتفاق افتاد، در مسابقه هفته نهم لیگ غایب بود.

وی افزود: پیچ خوردگی مچ پا یلی به گونه ای بود که امکان حضور در مسابقه این هفته را نداشت و پس از معاینات تکمیلی مشخص شد که ایشان در دیدار هفته بعد مقابل هورسان رامسر هم نمی تواند حاضر باشد.

سعادت مهر ضمن بیان این مطلب که کادر فنی تیم نیان الکترونیک بر سلامت بازیکنان تاکید زیادی دارد و اولویت باشگاه حفظ سلامتی افراد است، تصریح کرد: جمع بندی سرمربی تیم و کادر فنی بر این شد که دوره درمان پوریا یلی کامل و سپس در کنار سایر بازیکنان در تمرین و مسابقه حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری 3 هفته ای پوریا یلی به دلیل مصدومیت مچ پا

دوری 3 هفته ای پوریا یلی به دلیل مصدومیت مچ پا