مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-29سياسي

خاطره های اصلی بچه های ما باید در مسجد شکل بگیرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج علی اکبری در نهمین اجلاس اقامه نماز استان کرمان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت:خاطره های اصلی بچه های ما باید در مسجد شکل گیرد و مساجد ما باید برای نسل نو آماده سازی شوند و آغوش برای نسل نو و بچه ها باز کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج علی اکبری در نهمین اجلاس اقامه نماز استان کرمان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: جلوه ویژه شیعیان حضرت زهرا سلام الله علیها، نماز است و هرکس باید خودش را ارزیابی کند که آیا نماز عاشقانه دارد یا نماز معمولی و تجلی فاطمه زهرا سلام الله علی ها برای امیرالمؤمنین علیه السلام، در نماز حضرت است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در جریان دفاع مقدس، با اهل بیت و خصوصاً با حضرت زهرا نسبتی پیدا کردیم و رزمندگان به واسطه نماز، عوالم و کشفیاتی داشتند.

همچنین، حاج قاسم عزیز ما رفتار ویژه اش در همین محیط نماز است و این سردار سرافراز، لطافت طبع و نگاه تربیتی و سلحشوری و بصیرتش را از نمازش دارد و اگر امام مؤسس بزرگ ما در آن جایگاه خطیر موفق می شود، به واسطه نماز است.

حاج علی اکبری تأکید کرد: وقتی نماز جریان پیدا می کند، طرف می شود اهل خلوت و اهل راز و مؤمنان اگر عفیف هستند، از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره های اصلی بچه های ما باید در مسجد شکل بگیرد

خاطره های اصلی بچه های ما باید در مسجد شکل بگیرد