مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-27حوادث

ادامه آتش سوزی سطحی در جنگل های رشت و تالش


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: در زمان حاضر حریق عرصه های جنگلی مناطق مختلف استان مهار شده و تنها در چهار نقطه رشت و تالش آتش سوزی سطحی ادامه دارد.

- سرهنگ محمدحسین قربانی لرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزش باد گرم از عصر شنبه گذشته تاکنون موجب بروز آتش سوزی در عرصه های جنگلی تعدادی از شهرستان های استان اعم از رشت، سیاهکل، آستارا، رضوانشهر، شاندرمن ماسال، رودبار، تالش و شفت شده بود که نسبت به مهار آنها اقدام شد.

وی با بیان اینکه وزش باد گرم در برخی ساعات موجب شعله ور شدن آتش می شود، اضافه کرد: در زمان حاضر آتش سوزی در 2 نقطه از عرصه جنگلی تالش و 2 نقطه رشت ادامه دارد اما تحت کنترل است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین برآوردها در این مدت، حدود 38 هکتار از عرصه های جنگلی استان به دلیل وزش باد گرم دچار حریق شدند.

قربانی لرد با بیان اینکه آتش سوزی ها در عرصه های جنگلی شهرستان های یاد شده سطحی بوده و به درختان آسیبی وارد نشد، اضافه کرد: دود ناشی از سوختن لاشبرگ ها و کُنده درختان به زمین افتاده در عرصه های جنگلی مشاهده می شود.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و نیروهای مردمی برای خاموشی کامل آتش سوزی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی سطحی در جنگل های رشت و تالش

ادامه آتش سوزی سطحی در جنگل های رشت و تالش